Викладачі педагогічного та економічного факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спільно із колегами економістами Університету Григорія Сковороди в Переяславі провели Міжвузівський семінар на тему «Формування бренду викладача і бренду ЗВО: особливості, ризики, взаємовплив» було проведено у вівторок 2 квітня. Захід було проведено у рамках IV Зимової школи підвищення кваліфікації «Освітянин для майбутнього покоління», що проводилося ВГО «Інноваційний університет».
Учасниками семінару були викладачі економічного факультету: Володимир СТЕФІНІН – доцент кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки, викладачі кафедри фінансів професор Роман ЩУР, доценти Тетяна СОЛОДЖУК та Іван ПЛЕЦЬ, та викладачі педагогічного факультету на чолі з Оксаною КОНДУР – деканом педагогічного факультету; викладачі Університету Григорія Сковороди в Переяславі – Віктор МЕЛЬНИК та Валентина ТРОПІНА – професори кафедри фінансів, викладачі та аспіранти педагогічного факультету.
Семінар був проведений у змішаному форматі та включав обговорення наступних питань:
- Бренд ЗВО та особливості його формування
- Бренд викладача, його складові та особливості формування
- Взаємовплив індивідуального бренду освітянина та бренду ЗВО
- Ризики взаємовпливу брендів викладача та ЗВО
Оксана КОНДУР привітала учасників семінару та розповіла про важливість формування бренду як університету, так і викладача. Бренд університету формують видатні науковці та персоналії, які працюючи по своїх напрямах, роблять ім’я університету відомим.
Про складові іміджу університету, що у підсумку формують його бренд, розповів Роман ЩУР. Тетяна СОЛОДЖУК окреслила існуючі методики рейтингування університетів та блок рейтингових показників викладачів, оскільки сучасні умови формування бренду освітянина вимагають з одного боку роботи над просуванням свого імені, а з іншого відповідності показникам за різними напрямами діяльності викладача.
Щодо особливостей формування персонального бренду викладача та його місце в формуванні бренду ЗВО розповіли Іван ПЛЕЦЬ та Володимир СТЕФІНІН.
Сучасні умови та ризики формування бренду викладача, роль університетів у цьому процесі, а також існуючі взаємозв’язки між цими поняттями описав Віктор МЕЛЬНИК. Валентина ТРОПІНА розповіла про досвід іноземних університетів та окреслила можливості подальшої співпраці, що дозволить одержати синергетичний ефект та підсилить бренди університетів.
В рамках міжвузівського семінару було обумовлено подальшу співпрацю, щодо створення програми підвищення кваліфікації для викладачів «Формування бренду викладача і бренду ЗВО».