ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ВИКЛАДАЧА І БРЕНДУ ЗВО: ОСОБЛИВОСТІ, РИЗИКИ, ВЗАЄМОВПЛИВ

Викладачі педагогічного та економічного факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спільно із колегами економістами Університету Григорія Сковороди в Переяславі провели Міжвузівський семінар на тему «Формування бренду викладача і бренду ЗВО: особливості, ризики, взаємовплив» було проведено у вівторок 2 квітня. Захід було проведено у рамках IV Зимової школи підвищення кваліфікації «Освітянин для майбутнього покоління», що проводилося ВГО «Інноваційний університет».

Учасниками семінару були викладачі економічного факультету: Володимир СТЕФІНІН – доцент кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки, викладачі кафедри фінансів професор Роман ЩУР, доценти Тетяна СОЛОДЖУК та Іван ПЛЕЦЬ, та викладачі педагогічного факультету на чолі з Оксаною КОНДУР – деканом педагогічного факультету; викладачі Університету Григорія Сковороди в Переяславі – Віктор МЕЛЬНИК та Валентина ТРОПІНА – професори кафедри фінансів, викладачі та аспіранти педагогічного факультету.

Семінар був проведений у змішаному форматі та включав обговорення наступних питань:

  1. Бренд ЗВО та особливості його формування
  2. Бренд викладача, його складові та особливості формування
  3. Взаємовплив індивідуального бренду освітянина та бренду ЗВО
  4. Ризики взаємовпливу брендів викладача та ЗВО

Оксана КОНДУР привітала учасників семінару та розповіла про важливість формування бренду як університету, так і викладача. Бренд університету формують видатні науковці та персоналії, які працюючи по своїх напрямах, роблять ім’я університету відомим.

Про складові іміджу університету, що у підсумку формують його бренд, розповів Роман ЩУР. Тетяна СОЛОДЖУК окреслила існуючі методики рейтингування університетів та блок рейтингових показників викладачів, оскільки сучасні умови формування бренду освітянина вимагають з одного боку роботи над просуванням свого імені, а з іншого відповідності показникам за різними напрямами діяльності викладача.

Щодо особливостей формування персонального бренду викладача та його місце в формуванні бренду ЗВО розповіли Іван ПЛЕЦЬ та Володимир СТЕФІНІН.

Сучасні умови та ризики формування бренду викладача, роль університетів у цьому процесі, а також існуючі взаємозв’язки між цими поняттями описав Віктор МЕЛЬНИК. Валентина ТРОПІНА розповіла про досвід іноземних університетів та окреслила можливості подальшої співпраці, що дозволить одержати синергетичний ефект та підсилить бренди університетів.

В рамках міжвузівського семінару було обумовлено подальшу співпрацю, щодо створення програми підвищення кваліфікації для викладачів «Формування бренду викладача і бренду ЗВО».