Брендинг у дії: реклама, маркетинг, комунікації

Як зробити комунікацію не просто гучною — а справді ефективною?

24 жовтня 2025 року викладачі та студенти освітніх програм «Підприємництво та інновації» і «Електронна комерція» Карпатського національного університету імені Василя Стефаника взяли участь у PR-rally «Брендинг у дії: реклама, маркетинг, комунікації» — події, що відкрила закулісся сучасного брендингу та його впливу на розвиток бізнесу, освіти й культури.

Під час заходу обговорювали:
роль бренду як інструменту сталого розвитку, впливу та довіри;
ефективну комунікацію та продуману PR-стратегію;
типові помилки брендування та найкращі практики з реальних кейсів.

Це була не просто лекція, а практична майстерня ідей, досвіду та натхнення, де студенти отримали можливість побачити, як теорія маркетингу, підприємництва та комунікацій оживає на практиці.

Для студентів освітніх програм «”Підприємництво та інновації», «Електронна комерція» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», участь у подібних заходах — це не лише важлива частина професійного розвитку, а й можливість розвивати креативне мислення, вчитися стратегічному підходу до побудови бренду та ефективної взаємодії з аудиторією.