Професорсько-викладацький склад кафедри, студенти бакалаври та магістри спеціальності 076 Підприємництва та торгівля з 30.09 по 04.10.2024 р. в рамках обговорення Освітньо-професійної програми «Маркетинг у державному управлінні та місцевому самоврядуванні» взяли участь у дискусіях на теми: «Публічне управління та маркетинг: де території перетину?» «Система потреб та поняття ринку в публічному маркетингу»; «Комплекс публічного маркетингу. Основні елементи та феноменальна специфіка. Товар і ціна у публічному маркетингу»; «Система розподілу в публічному маркетингу. Навіщо потрібне електронне врядування?»; «Впровадження інструментів маркетингу в систему публічного управління аграрним сектором»; «Система комунікацій у публічному маркетингу: PR, реклама, івент-маркетинг та ін. Формування брендів суб’єктів публічного маркетингу».
Організатори проведення Програми: Спілка рекламістів України, ГО «Об’єднання маркетологів України», журнал «Маркетинг і реклама» за підтримки: Вінницького національного аграрного університету та Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.