Перше засідання профорієнтаційної групи на економічному факультеті в 2024-2025 н.р.

30 жовтня 2024 року відбулося перше засідання координаторів з профорієнтаційної роботи на економічному факультеті.

Процес профорієнтації має важливе значення на різних етапах життя людини. Від вибору професії залежить задоволення від роботи, самооцінка, внутрішня мотивація, рівень стресу та загальне психічне благополуччя кожної особистості. Зважаючи на широкий спектр сучасних професійних можливостей, з якими стикається молода людина після закінчення школи чи коледжу, важливо вміти зробити свідомий вибір та знайти своє покликання. У цьому і покликана допомогти профорієнтаційна робота.

Відповідальний за профорієнтаційну роботу економічного факультету к.е.н., доц. Юрій Ціжма ознайомив присутніх представників кафедр із завданнями та основними цьогорічними тенденціями профорієнтаційної роботи, із Концепцією дорожньої карти вступника ПНУ, заходами для популяризації університету серед вступників та термінами їх проведення.

У профорієнтаційну групу входять: від кафедри фінансів – д.е.н., проф. Омелян Левандівський, від кафедри менеджменту і маркетингу – к.е.н., доц. Юрій Копчак, від кафедри обліку і оподаткування – к.е.н., асист. Тетяна Кузьмін, від кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки – к.е.н., доц. Тарас Романюк, від кафедри економічної кібернетики – к.е.н., ст. викл. Олександр Кушнір.

У роботі координаційної групи з профорієнтації також взяла участь заступник декана економічного факультету, к.е.н., доц. Тетяна Мигович, котра побажала успіхів у їх роботі, плідних результатів діяльності на профорієнтаційній ниві та пообіцяла повне сприяння деканату у реалізації їх ідей.

До групи координаторів також залучили д.е.н., проф. Івана Благуна, гаранта освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, котрий також висловив своє бачення проведення профорієнтаційних заходів на економічному факультеті з точки зору передових практик маркетингу.

На зустрічі обговорено основні елементи співпраці школа – університет в процесі проведення профорієнтаційних заходів, зокрема це і зустрічі з випускниками шкіл, і просвітницька робота в соціальних мережах, і проведення відкритих лекцій для потенційних вступників, котрі цікавляться економічним профілем і планують в майбутньому обрати цей фах.

Зустріч пройшла в режимі динамічного  та активного обговорення і затвердження попереднього плану роботи факультету щодо його популяризації.